Formulář F05 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2020-022501


směrnice 2014/25/EU

Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
E.ON Distribuce, a.s.
IČO: 2
28085400
Poštovní adresa:
F. A. Gerstnera 2151/6
Obec:
České Budějovice
Kód NUTS:
CZ031
PSČ:
37001
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
E.ON Distribuce, a.s.
Tel.:
+420 545120289
E-mail:
roman.hlavac@rts.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.eon-distribuce.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://ezak.eon.cz

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://ezak.eon.cz/vz00000108
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://ezak.eon.cz/vz00000108
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.6) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
7112
V520 a V5522 - výměna vedení II.
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45231400
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem sektorové veřejné zakázky (dále také veřejná zakázka nebo zakázka) je zhotovení stavby spočívající:
- v rekonstrukci stávajícího 110 kV vedení 5522 Moravské Budějovice - Telč v délce 32,932 km. Původní vedení se demontuje v úseku stožár č. 26 - Rz Telč. Demontováno bude celkem 199 ks stožárů a ve stejné trase budou vybudovány stožáry nové. Počet nových stožárů je 181 ks. Rekonstruované vedení je umístěno v stejné trase jako stávající vedení. Nové stožáry jsou budovány na místě původních, které budou demontovány.
v rekonstrukci stávajícího 110 kV vedení 520 Jihlava-Kosov - Telč v délce 25,653 km. Původní vedení se demontuje v úseku stožár č. 1 - st.č. 184. Demontováno bude celkem 184 ks stožárů a ve stejné trase budou vybudovány stožáry nové. Počet nových stožárů je 168 ks. Rekonstruované vedení je umístěno v stejné trase jako stávající vedení. Nové stožáry jsou budovány na místě původních, které budou demontovány.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
295600000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ063
Hlavní místo dodání nebo plnění:
vedení 5522 Moravské Budějovice - Telč; vedení 520 Jihlava-Kosov - Telč
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem sektorové veřejné zakázky (dále také veřejná zakázka nebo zakázka) je zhotovení stavby spočívající:
- v rekonstrukci stávajícího 110 kV vedení 5522 Moravské Budějovice - Telč v délce 32,932 km. Původní vedení se demontuje v úseku stožár č. 26 - Rz Telč. Demontováno bude celkem 199 ks stožárů a ve stejné trase budou vybudovány stožáry nové. Počet nových stožárů je 181 ks. Rekonstruované vedení je umístěno v stejné trase jako stávající vedení. Nové stožáry jsou budovány na místě původních, které budou demontovány.
v rekonstrukci stávajícího 110 kV vedení 520 Jihlava-Kosov - Telč v délce 25,653 km. Původní vedení se demontuje v úseku stožár č. 1 - st.č. 184. Demontováno bude celkem 184 ks stožárů a ve stejné trase budou vybudovány stožáry nové. Počet nových stožárů je 168 ks. Rekonstruované vedení je umístěno v stejné trase jako stávající vedení. Nové stožáry jsou budovány na místě původních, které budou demontovány.
Rekonstrukce jednotlivých vedení musí být realizována postupně tak, aby bylo zajištěno napájení distribuční soustavy v oblasti „R Telč“, aby mohli být operativně řešeny nenadálé provozní situace na rekonstruovaném zařízení (včetně reklamací) a současně byla zajištěna BOZP supervizí jednoho odpovědného dodavatele nad prováděním a koordinací prací.
Při plnění zakázky bude dodávka některých materiálů zajišťována samotným zadavatelem. Podrobněji v zadávací dokumentaci.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
Měna:
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
602
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti předložením:
a) výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (postačí předložit výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence jedenkrát a bude považován za prokázání základní i profesní způsobilosti),
b) výpisu z živnostenského rejstříku (§ 10 odst. 3 zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání v platném znění), nebo živnostenského listu (popřípadě listů) v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění veřejné zakázky.
c) dokladu osvědčujícím odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky nezbytná podle zvláštních právních předpisů.
Dodavatel jako doklad prokazující jeho oprávnění k podnikání předloží výpis z živnostenského rejstříku (§ 10 odst. 3 zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání v platném znění), nebo živnostenský list (popřípadě listy) v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění veřejné zakázky, a to na předmět podnikání:
a) Provádění staveb, jejich změn a odstraňování,
b) Montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení, případně obdobných živnostenských oprávnění označených dle předpisu účinného v době jejich vzniku.
Dodavatel jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost předloží:
a) osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů pro obory Technologická zařízení staveb a Pozemní stavby pro osoby, jejímž prostřednictvím zabezpečuje vybrané činnosti ve výstavbě;
b) oprávnění k montáži a opravám elektrických zařízení dodavatelským způsobem v rozsahu alespoň - vyhrazená elektrická zařízení min. pro napěťovou hladinu do 230 kV, popř. pro napěťovou hladinu bez omezení napětí v objektech třídy A vydané organizací státního odborného dozoru nad bezpečností vyhrazených technických zařízení ve smyslu §154 a §155 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění a § 6a odst. 1 písm. c) zákona č. 174/1968 Sb. (TIČR - Technická inspekce České republiky);
c) oprávnění k revizi elektrických zařízení dodavatelským způsobem v rozsahu alespoň - vyhrazená elektrická zařízení min. pro napěťovou hladinu do 230 kV, popř. pro napěťovou hladinu bez omezení napětí v objektech třídy A vydané organizaci státního odborného dozoru nad bezpečností vyhrazených technických zařízení.
Poznámka: Dodavatel je oprávněn předložit i jiné doklady k prokázání profesní způsobilosti, ze kterých bude patrné, že je oprávněn vykonávat na území ČR výše specifikovanou činnost, umožňuje-li to zvláštní právní předpis.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.4) Objektivní pravidla a kritéria účasti
Seznam a stručný popis pravidel a kritérií:
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2
III.1.6) Požadované zálohy a záruky: 2
Zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení poskytl jistotu ve smyslu § 41 ZZVZ. Výše jistoty je stanovena na částku 1.500.000,- Kč.
Bližší podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.1.7) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují:
Obchodní a platební podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, která je součástí zadávací dokumentace.
III.1.8) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána: 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení - veřejné služby; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
04.08.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
04.08.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
10:10
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Nabídky budou otevírány v souladu s ustanovením § 109 ZZVZ po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Vzhledem k elektronickému podání nabídek proběhne otevírání nabídek bez přítomnosti zástupců účastníků zadávacího řízení.

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, a to i bez naplnění důvodů uvedených v § 127 ZZVZ v souladu s § 170 ZZVZ.

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

30.06.2020
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět